Αρχική / ADVERTORIALS / Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

ADVERTORIALS

03/07/20244:00 μμ

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γράφει thessnews

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του επαγγελματικού περιβάλλοντος. Με την αυξανόμενη ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαφανίσει ορισμένα επαγγέλματα ενώ θα ενδυναμώσει άλλα, το Marketing Club Greece αποφάσισε να εξετάσει πώς μπορεί η επιστήμη του μάρκετινγκ να επιβιώσει και να προσαρμοστεί απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Business Neyworking Event του Marketing Club Greece στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου στο EVDOMOS Multi Event City Loft, με μεγάλη προσέλευση από επιχειρηματίες και στελέχη του χώρου του marketing, της διαφήμισης και των digital media. Τα Marketing Hunger Games, παρουσίασαν την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, ενώ το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή.

Οι τρεις ομιλητές εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι, παρόλο που μια ζωή χωρίς μάρκετινγκ και διαφήμιση θα μπορούσε να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα, η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει ισορροπία, καθώς «χωρίς σκοτάδι δεν υπάρχει φως».

Οι ομιλητές υπερτόνισαν επίσης τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που, στα χέρια ενός κατάλληλου επαγγελματία, μπορεί να παράγει καλύτερα αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Η Ηλιάδα Κοθρά ανέφερε ότι τα brands μπορούν να αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής επεσήμανε ότι τα ρομπότ θα εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς διαφοροποίηση ή εξέλιξη, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο Νίκος Μπρούμας αναφέρθηκε στο storytelling και το πώς η διαφήμιση αφηγείται ιστορίες που γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που μόνο ο άνθρωπος κατέχει.

Οι ερωτήσεις του κοινού ήταν ποικίλες με στόχο να δυσκολέψουν τους ομιλητές. Ωστόσο, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που προσφέρει μεγάλη αξία στις εταιρείες, και έτσι τα ρομπότ αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.

To Marketing Club Greece έχει κλείσει 13 χρόνια ζωής, μετρά περισσότερα από 500 μέλη και φιλοδοξεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη κοινότητα εξειδικευμένων στελεχών marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται και ανοίγουν καινούριους ορίζοντες και δυνατότητες προόδου. Οι επαγγελματίες που θα ξεχωρίζουν θα είναι εκείνοι με υψηλή συναισθηματική αντίληψη, δημιουργική σκέψη και ικανότητα να προγραμματίζουν σωστά και ευφάνταστα την τεχνητή νοημοσύνη».

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

/ Δείτε ακόμα

ADVERTORIALS

3.7.202411:04 πμ

  Αθήνα, 2 Ιουλίου 2024 –  Την υπογραφή σύμβασης με τον Όμιλο Mass Group Holding (MGH) για τη μελέτη, κατασκευή και λειτουργία σταθμού παραγωγής ενέργειας ανοικτού κύκλου ισχύος 282ΜW στο Ιράκ, ανακοινώνει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, έργο συνολικού προϋπολογισμού 82 εκατ.

ADVERTORIALS

1.7.20241:23 μμ

  Η μεταλλευτική δραστηριότητα ανέκαθεν αποτελούσε σημαντικό παράγοντα για την οικονομική ανάπτυξη περιφερειών που φιλοξενούν επιχειρήσεις του κλάδου. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση διαδραματίζουν τα μεταλλευτικά τέλη, τα οποία οι εταιρείες οφείλουν να καταβάλλουν στο κράτος, με ένα μέρος

ADVERTORIALS

1.7.202411:29 πμ

  Κάτοχοι πτυχίου οποιασδήποτε ειδικότητας ή με τριετή εμπειρία σε οποιοδήποτε κλάδο δύναται να  διδάξουν το γνωστικό τους αντικείμενο σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στις δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  εντάσσονται τα: ΔΙΕΚ, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, ΚΔΒΜ των Δήμων αλλά

ADVERTORIALS

28.6.20242:31 μμ

  Την Πέμπτη 20 Ιουνίου,  η BMW Βελμάρ σύστησε στο κοινό της Θεσσαλονίκης τη νέα BMW Σειρά 1, σε μία φαντασμαγορική βραδιά γεμάτη μουσική και εκπλήξεις. Εκλεκτοί προσκεκλημένοι, πελάτες, συνεργάτες, εκπρόσωποι από τα ΜΜΕ και επώνυμοι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία

ADVERTORIALS

27.6.20243:10 μμ

  Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., με υψηλό αίσθημα ευθύνης προς το περιβάλλον και την κοινωνία, αποδεικνύει στην πράξη πως η κυκλική οικονομία βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της, λαμβάνοντας, για το 2023, την πιστοποίηση Zero Waste to Landfill (ZWTL-EU1) για

ADVERTORIALS

27.6.20242:16 μμ

  Η Κόκοτας Κλιματισμός ΑΕ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συνεργασία της με τον οίκο Haier HVAC Europe, ως επίσημος αντιπρόσωπος και διανομέας. Πρόκειται για μια συνεργασία – ορόσημο στην ιστορία και την ανάπτυξη των δύο εταιρειών, που

thess

Επικαιρότητα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

3.7.20242:47 μμ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

3.7.20242:34 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή